Vores elever klarer sig godt

Vi klarer os bedre og bedre, og vi ligger nu over landsgennemsnittet – og også over kommunegennemsnittet på uddannelsesparathed og elevfravær. Vi har fået mange dygtige læsere især fra mellemtrinnet og op, og vores elever ligger dermed over landsgennemsnittet og kommunens gennemsnit.

Vores store og mellemstore elever klarer sig også bedre i matematik. Vi har en markant stigning af børn, som har fået ”gode” resultater.

Resultaterne tyder på, at vores strategi med forpligtende skole-hjemsamarbejde, et skærpet fagligt fokus og en meget klar dannelsesprofil, har løftet eleverne.

Derudover ligger vores unge over kommunegennemsnittet, når det kommer til antallet af elever som kommer i en ungdomsuddannelse!